Díky tvrdé a bezohledné konkurenci v obchodním světě právě teď je pro malé podniky až příliš snadné cítit se otřeseni v jádru. Pokus o bitvu s velkými značkami s hlubokými kapsami znamená, že musíte neustále myslet na kreativní způsoby, jak zajistit, aby byla vaše značka uznávaná tak, jak chcete. Propagační dárky PromotionalGifts dokážou okouzlit, zkontrolujte, že potenciální zákazníci skutečně uvidí vaše podnikání, což vám pomůže přilákat více potenciálních zákazníků, dosáhnout vyšší prodej a těšit se z většího růstu.
Získání vlastních reklamních předmětů vás může trochu stát, ale počáteční náklady budou nakonec více než návratné.
Obsah:
Nejlepší reklamní předměty pro podniky do 1 dolaru
Hlavním důvodem, proč se mnoho podnikatelů rozhodne vzdát se reklamních předmětů, není nic jiného než náklady. Může to být proto, že vaše marketingová kampaň pohltila většinu vašeho rozpočtu, nebo možná máte pocit, že návratnost investic nebude hodná vašeho času. Co však v případě, že vám někdo řekne, že ve skutečnosti je mnoho reklamních předmětů, které vás budou stát pouze dolar nebo dokonce méně?
Je pravda, že většina dnešních spotřebitelů by chtěla dostat propagační e-mail minimálně jednou za měsíc. Tato míra schválení však může mít stále častější prudký pokles. Měsíční kontakt nestačí na komunikaci, abyste udrželi svou značku naživu v mysli zákazníků. Nicméně, tyto levné reklamní předměty ležící kolem jejich domovů, dostanou vaši zákazníci každý den malé upomínky, takže když budou příště potřebovat váš produkt nebo službu, budete mít pravdu a okamžitě vás kontaktují.
Níže uvádíme některé z nejlepších propagačních dárků, které vás budou stát pouze 1 $ nebo méně:
Záložka do knihy
Pokud by vás zajímalo, zda lidé v těchto dnech ještě čtou, odpověď je velká ano. I když však vůbec nejde o knihomoly, při čtení uživatelských příruček nebo jiných důležitých materiálů na čtení mohou kdykoli použít záložku. A samozřejmě jsou tu lidé, kteří jen rádi sbírají záložky.
Otvírák na láhve
Značkový otvírák lahví je velmi cenově výhodná volba a jsou také vynikajícím doplňkem klíčenky. Vaši zákazníci jistě ocení váš dárek na noci, když si chtějí jen vychutnat vychlazené a osvěžující pivo při užívání si svých oblíbených televizních pořadech.
Magnet na kalendář
Stále více lidí dnes tráví většinu času prací v kuchyni. Pokud vaše firma nabízí vašim zákazníkům reklamní předměty ve formě magnetů na kalendář, které by mohly snadno připevnit ke své ledničce, pomůže jim to nejen při sledování dat. Může jim to také jemně připomenout produkty nebo služby, které nabízíte. Můžete také zakroužkovat speciální data, které si chcete připomenout.
Zvýrazňovač
Nejlepší reklamní dárky jsou ty, které jsou užitkové, což znamená, že jsou to věci, které lidé budou a mohou dennodenně používat. Podobně jako v případě rtů, i zvýrazňovače uvidí mnoho akcí. Můžete například použít značkový zvýrazňovač své firmy na napsání podrobností o pracovní objednávce nebo smlouvě a poté je předat zákazníkům a pak je informovat, že si ho mohou skutečně nechat pro sebe. Díky tomu se věci mohou zdát spontánněji a váš projev laskavosti bude žít v mysli zákazníka.
Svítilna na klíčenky
Toto je určitě mezi těmi propagačními produkty na podnikání, o kterých většina zákazníků neví, že je potřebují, dokud nenastane čas, kdy je skutečně potřebují. Osvětlete své propagační kampaně těmito funkčními a praktickými položkami. Takže příště, když se vaši zákazníci ocitnou uváznutí ve tmě uprostřed ničeho, vaše značková baterka na klíče může být ta, která vám zachrání den.
Návlek na nápoj
Čím to je, že návleky na nápoje zůstávají jedním z nejúčinnějších reklamních předmětů od 80. let až dodnes? Je to prostě proto, že jsou úžasné. Na pěkný a osvěžující nápoj nemůže nikdo říci ne a návleky to umožňují.
Poznámkový blok
Rodiče vždy ocení, pokud dostanou něco, co jim pomůže ušetřit nějaké peníze na školních pomůckách svých dětí. Značkové poznámkové bloky a sešity mohou na vašich obchodních výstavách vyprodukovat úžasné papírové váhy, nemluvě o tom, že jsou také nejlepším reklamním dárkem, který vaší firmě dá profesionální a vyleštěný vzhled.
Pero
Reklamní pera nemusí být nejunikátnější předměty, které můžete použít při propagačních kampaních, ale z boha důvodu zůstávají jedním z nejběžněji používaných předmětů. Pera jsou viditelné kdekoli a kamkoli jdete, protože jsou efektivní, užitečné a levné.
Mohou být malé, ale mohou dělat zázraky, pokud je vaším cílem vytváření povědomí o značce. Dalším bonusem je, že pera mají také způsob, jak mít během života několik majitelů, což znamená, že více očí uvidí název vaší firmy.
Lepicí podložka
Pokud je vaším cílem, aby si vaše společnost vždy pamatovala, jednou z nejlepších věcí, které můžete udělat, je umístění loga firmy na něco, co lidé používají k zaznamenávání svých vlastních připomínek. Ať už je to jejich seznam úkolů nebo nákup potravin, kdykoliv si vaši zákazníci musí něco pamatovat, můžete si být jisti, že vaše firma bude přímo před jejich očima. Samotný pohled na vaše logo jim může ve skutečnosti připomenout, že vaše produkty nebo služby budou brzy potřebovat.
Je čas utratit méně za reklamní předměty
Časy, kdy vás reklamní dárky musejí ledviny, jsou pryč. V dnešní době již existuje mnoho cenově dostupných nápadů na dárky, které zaručeně přilákají více nových zákazníků a udrží si těch vašich současných.
Ze stejné kategorie:
- Žádný nenalezen